Сабақтың мақсаты |
Оқушыларды Отандыс үюге, өзелін, тарихын білуге, жалпы адамзаттық құндылықтар мен терең көзқарастарды сіңіру арқылы таным белсенділіктерін арттыруға бағыттау. |
|
Нәтижесі |
Оқушылар рухани жаңғырудың – табысты ел болуымыздың кепілі екенін біледі. |
|
Құндылықтар |
Қазақ халқының қонақ жайлылығын дәріптеу |
|
Түйінді идея |
Рухани жаңғыру болашаққа бағдар |
|
Көрнекілігі |
Слайд, видео, плакат, кеспе қағаздар, қажетті ресурстарт.б |
|
Сабақ құрылымы |
|
|
Жоспарланат ын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дерек көздер |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Тимбилдинг әдісі Мақсаты: жағымды психологиялық ахуал орнату. 1– «Жарқын болашақ» 2- «Дарынды ұрпақ» |
Қағаз қиындылары |
Сабақтың басы
|
Еліміз жаңа тарихи кезеңге аяқ басты. Біздің мақсатымыз айқын, бағытымыз белгілі, ол – әлемдегі ең дамыған 30 елдің қатарына қосылу. Мақсатқа жету үшін біздің санамыз ісімізден озып жүруі, яғни одан бұрын жаңғырып отыруы тиіс. Мемлекет басшысы: «Жаңғыру жолында бабалардан мирас болып қанымызға сіңген, бүгінде тамырымызда бүлкілдеп жатқан ізгі қасиеттерімізді қайта түлетуіміз керек»-деген. Ал біздің мақсатымыз жас ұрпақ өзінің білімімен,еңбегімен,өнерімен дәлелдеп, көрсете білу керек. «Өз Отанының патриоты болу – бұл Қазақстанды өз жүрегінде ұстау!» Әскери міндетке жауапкершілікпен қарау; Туған жерге деген ыстық сезім; Өз Отанын күшті, айбынды ету, гүлдендіруге ұмтылу; Ана тіліне деген құрмет; Өз халқының әдет- ғұрпын және салт- дәстүрін құрметтеу; Елдің тарихын құрметтеу; Қазақстанда мекен ететін халықтарға деген құрмет сезім; Мемлекеттік рәміздерге құрметпен қарау; Заңға бағыну; 2-тапсырма: Видеоролик көрсету. Асқар: Бізармандардыақиқатқаайналдырдық. Мәңгілікелдіңіргетасынқаладық.Бізүшінболашағымызғабағдарететін, ұлттыұйымдастырып, ұлымақсаттарғажетелейтін идея бар. Бәрі: |
|
Сабақтың ортасы |
3-тапсырма: Миғашабуыл. «Сен білесің бе?» 1.Н.Назарбаев өзхалқынаеңалғашжолдаудықайжылыжолдады?(1997 жылы) («Мемлекеттікбақылау мен қадағалаутуралы»заң) 4- жұмыс Ментальды карта 2 беру. слайд жасапқорғау |
Плакат, А3, қажеттіресурстар. |
Сабақтың соңы |
Туғанжеріңе Керібайланыс:“ не бересің? ”ойыны ТәуңелсізҚазақстанныңболашағысендерсіңдер! Еліміздікөркейуіне, гүлденуіне «Туғанжеріңе не бересің? ”ойыныарқылыөзүлестеріңдіқосыңдар. ( Жұмысаяқталғансоң, жапырақтардыжинап, ағашқаәр бала жапырағыніледі.) Алдаәліұзақжол,үлкенасуларбар.Соласулар мен қиындықтыжеңуүшінбілектіңкүші мен найзаныңұшыкерекемес. Оған тек жүрек пен білім,талант пен талапкерек. Қазақелініңабыройынасырып,мерейінүстеметер, әлемтаңғалар, талай-талайжаңалық ашар білімділеркерек . Осы Тәуелсізеліміздіңнамысынқорғайтын, бүгініміздіертеңінежалғайтын, қазақелініңертеңі, болашағыүшінжауапберетінбүгінгіұрпақекеніміздісезінейік. |
Тілекағашы
|
Қорытынды |
Ән: «Туғанжер» |