«Гранитный кентінің негізгі орта мектебі» КММ-нің 2023 жылға мемлекеттік қызметтері туралы есебі.
2023 жылға арналған мемлекеттік қызметтер туралы есеп.
1. Жалпы ережелер
1) Қызмет көрсетушілер туралы ақпарат.
«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімінің Гранитный кентінің негізгі орта мектебі» КММ-нің 2023 жылға мемлекеттік қызметтер көрсету жөніндегі қызметі туралы есебі (бұдан әрі – есеп) көрсетілетін мемлекеттік қызметтер туралы ақпаратты қамтиды.
2022 жылы мемлекеттік көрестілген қызметтер бойынша 15 қызмет көрестілді.
"Азаматтарға арналған үкімет" қызметтік корпорациясы арқылы көрсетілген қызметтер саны - 1.
"Электронды үкімет порталы " арқылы - 6 қызмет.
Электрондық нұсқада көрсетілген мемлекеттік қызметтер саны - 7
Қағаз түрінде көрсетілген қызметтер саны- 1.
Білім беру саласындағы барлық мемлекеттік қызметтер тегін көрсетіледі.
2) Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат.
Мектеп білім беру саласында 2 мемлекеттік қызмет көрсетеді.
2023 жылы білім беру ұйымы 18 қызмет көрсетті.
- «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің саны – 0;
- ҚР электронды үкіметі порталы бойынша электронды түрде көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің саны – 5;
- қағаз түрінде көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны -13;
3) Ең танымал мемлекеттік қызметтер туралы ақпарат:
- «Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқу үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және оқуға қабылдау»
- «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдары арасында балаларды ауыстыру үшін құжаттарды қабылдау»
2. Қызметті алушылармен жұмыс
1) Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу көздері мен орындары туралы мәліметтер.
Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпаратты «Гранитный кентінің НОМ» КММ стендінен, мектептің http://sc0039.zerenda.aqmoedu.kz/ сайтынан, сондай-ақ Instagram және Facebook парақшаларынан алуға болады. мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері жөніндегі Бірыңғай байланыс орталығының 1414 телефоны арқылы.
2) Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді актілердің жобаларын қоғамдық талқылау туралы ақпарат.
Қоғамдық талқылау үшін мемлекеттік органның қызметі туралы есеп «Гранитный кентінің негізгі орта мектебі» КММ сайтында, жергілікті атқарушы органның интернет-ресурсында орналастырылған, онда әрбір тұрғын есептерді қарап, пікірлер қалдыра алады.
3) Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар (түсіндірме жұмыстары, семинарлар, кездесулер, сұхбаттар және басқалар).
Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің ашықтығын қамтамасыз ету және қызмет алушылардың хабардарлығын арттыру мақсатында жыл ішінде тұрғындарға сұранысқа ие қызметтерді көрсету мәселелерін түсіндіру бойынша тікелей эфир жүргізілді.
3. Процесті жақсарту шаралары
мемлекеттік қызметтерді көрсету
1) Мемлекеттік қызметтерді көрсету саласындағы жұмыскерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған іс-шаралар.
Мемлекеттік қызметтерді көрсету бойынша техникалық оқуға қатысқан мектеп қызметкерлері мен қызмет көрсетушілер үшін 0 қызметкер оқытылды: 2023 жылы техникалық оқу өткізілген жоқ.
4. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау
1) Көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шағымдары туралы мәліметтер.
2023 жылы мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шағымдар тіркелген жоқ.
2) Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын ішкі бақылау нәтижелері.
Мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасы бойынша бұзушылықтар болған жоқ.
3) Мемлекеттік қызмет көрсету сапасына жүргізілген қоғамдық мониторинг нәтижелері.
Қоғамдық мониторинг нәтижелері бойынша 2023 жылы мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қатысты мемлекеттік қызметтерді көрсету мерзімдерін бұзу фактілері анықталған жоқ.
5. Көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қанағаттануын арттыру және одан әрі тиімділік перспективалары.
Көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қанағаттануын арттыру мақсатында 2024 жылға арналған мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру жоспарлары, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету саласында Қазақстан Республикасының заңнамасын сақтау жөніндегі іс-шаралар жоспары бекітілді. 2024 жылы бекітілді.
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру бүгінгі күні мемлекеттік басқару жүйесін жетілдірудің маңызды бағыты болып қала береді: мемлекеттік басқаруды жетілдірудің нысаналы индикаторларының бірі азаматтардың мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қанағаттануын арттыру болып табылады. Яғни, мемлекеттік органдар азаматтар мен ұйымдардың мүддесі үшін қызмет көрсететін «қызметтік мемлекет» моделіне көшу міндеті бекітілген және мемлекеттік басқару сапасының негізгі бағалауларының бірі азаматтардың қызмет сапасына қанағаттануы болып табылады. мемлекеттік қызметтер көрсету.