Мақсаты: Ойлау қабілетін, жалпы дүниетанымын, ғылыми көзқарасын дамыта отырып, өз елінің қамын ойлайтын, табиғат байлығын көз қарашығындай қорғайтын азамат болуға тәрбиелеу.
Тәрбиелік –экологиялық тәрбие беру, өз беттерімен білім алуға, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: жаңа сабақ меңгерту.
Түрі:дәстүрлі сабақ.
Формасы: топтық жұмыс.
Мұғалімнің баяндамасы: - Құрметті оқушылар! Қазіргі таңда Жер бетіндегі бүкіл адам баласын ерекше толғандырып отырған ең басты мәселе – ғаламдық деңгейдегі экологиялық мәселелер болып отыр. Сондықтан да, әрбір мемлекет бұл мәселелерді негізгі мемлекеттік міндеттердің бірі деп қарастырады. Осыған орай , елімізде қордаланған экологиялық жағдайларды жақсарту шараларына айрықша мән беріліп, 2007 жылдың барысында Қазақстан Республикасының экологиялық кодексі туралы Заң қабылданды. Кодекс ұғымы бір жүйеге келтірілген заңдар мен ережелер жүйесінің біртұтас заңдастырылған жүйесі деген мағынаны білдіреді. Қазіргі кезде елімізде қабылданған бұл экологиялық кодекстің 7 бөлімі «Қоршаған ортаны қорғау саласындағы экологиялық білім беру мен ағарту ғылыми зерттеулер және халықаралық ынтымақтастық » деп аталып, оның 25 – тарауы түгелімен «Экологиялық білім беру мен ағарту мамандарының біліктілігін арттыру» мәселесіне арналған. Әсіресе, ауа райының ғаламдық деңгейде жылынуы, озон қабатының жұқаруы, әлемдік мұхиттардың ластануы, тропикалық ормандардың қарқынды түрде қырқылуы, тірі организмдердің түр санының азаюы және тағы басқа жағдайлар бүкіл адамзатты алаңдатып отырғаны да ақиқат . Жер шарының көп аймақтарында ауыз судың тапшылығы шектен тыс құрғақшылық , өте күшті су тасқындары , сұрапыл дауылдар, орасан көлемдегі өрттердің бәрі де ғаламшардың ғаламдық деңгейде жылынуының әсерінен болуда деген пікір қалыптасып отыр. Ғалымдардың деректері бойынша 1990 жылдан бері 100 жыл ішінде Жер бетінің орташа жылдық температурасы 0,5 0 С- қа көтерілген болса, ал соңғы әрбір 10 жылда бұл көрсеткіш 0,30 С көтерілгені анықталды. Жер бетінде ғаламдық жылынуы дәл қазіргідей жалғаса беретін болса, осы ғасырдың ішінде ғаламшардағы орташа температуралық жағдай + 1 +50 с көтерілуі мүмкін деген деректер бар.
Видеоролик көру.
«Таңғажайыптабиғат» және «Экология»
Оқушылар ой өрістерініңдәрежесінеқарайқалдықөнімдерденқажетбұйымдарқұрастырады.
Жербетіндегіғаламдықөзгерістердіңбәріне де адамныңшаруашылықіс - әрекетініңәсеріайқынбайқалуда. Соныңішіндетабиғатқазиянкелтіретінкелеңсізәрекеттербаршылық. .Оларауаның ,судыңластануы , өсімдіктерсаныныңазаюы, топыраққұрамыныңөзгеруі, т.б. Осы өзгерістердіңбәріадамөміріне , денсаулығынаәсеретеді. Табиғат пен өзарақарым-қатынастыңбұзылуыэкологиялықапаттарғаәкеліпсоқтырады. Үздіксізэкологиялықтәрбиеберудемемлекеттікдеңгейдемәнберіліп, ҚР Президентінің «Қазақстан-2050» стратегиясықалыптасқанмемлекеттіңжаңасаясибағыты» аттыҚазақстанхалқынаЖолдауында республика халқынажолдауындаерекшеэкологиялықсаясатұстанымдарынкөрсетіп, жастарғамемлекетіміздікөркейтужолында «Жасыл ел» бағдарламасына бел шешіпкірісудіңқажеттілігінерекшеатапкөрсетті.
Мұғалімніңқорытындысөзі: Елбасымыздыңхалыққажолдауында: «2030 жылғыҚазақстанауасы таза, мөлдірсулы, жасылжелектіелгеайналуғатиіс. Өндірісқалдықтары мен радиация бұданбылайбіздіңүйлеріміз бен бақтарымызғаенбейтінболады. Барысөзіішетінтұнықсудыңлайланбауын, ал өзіаясындатіршілікететінтабиғат пен тыныстайтынауасыныңжақсаруынқатаңқадағалапотыратынболады» дегенболатын, ендешееліміздіңэкологиясы таза, суымөлдір, жасылжелектіелгеайналуынабіз де өзүлесіміздіқосаберейік.